Neovisno o tome koja je primarna djelatnost vašeg poduzeća, u svom ćete se poslovanju teško moći osloniti isključivo na vizitke ili web stranicu kao kanale preko kojih ćete komunicirati svoj brend. Uostalom, nije sve u prodajnim oglasima. U vrijeme kad je važno koristiti pull prodajne strategije, a ne samo gurati prodajne akcije, kao i kad sve veću ulogu ima društvena odgovornost i employer branding, potrebno je mnogo više kako biste se pozicionirali kao odgovorna, profesionalna i poželjna kompanija. Tu važnu ulogu imaju promotivni artikli.
Što su promotivni artikli?
Dobra je vijest što svoj brend možete prezentirati i u nizu drugih aktivnosti, koje nisu vezane samo uz prodaju. Na sastanke, koji se polako vraćaju na velika vrata, dobro je nositi kemijsku olovku i rokovnik s oznakama vašeg poduzeća. Tim više što dodatna kemijska olovka uvijek dobro dođe! A ako je vaš poslovni partner koristi u drugim prilikama, ili na sastancima s drugim klijentima ili dobavljačima, lakše će dati preporuku za vaše usluge.
No, promotivni artikli danas uvelike nadilaze kemijske olovke, rokovnike ili kišobrane. Brojna poduzeća timski sudjeluju na različitim događajima. To mogu biti popularne utrke na pet ili deset kilometara, ili zajednička volontiranja u područjima gdje je pomoć potrebna. Imati zajedničke majice, hudice ili jakne s obilježjima poduzeća tad može biti zgodan znak raspoznavanja.
Inovativna primjena za održivu budućnost
No, promotivni artikli imaju svoju ulogu i u brojnim drugim prilikama i akcijama. Zašto ne biste, zajedno s planinarskim društvom organizirali akciju za manje plastičnih boca, te osiguravali termo šalice od bambusa kao nadomjestak? Manje trgovine mogu svojim vjernim kupcima pokloniti torbu od prirodnog pamuka s obilježjima brenda. Tako ih mogu ne samo potaknuti da pričaju o brendu pred prijateljima, već i smanjiti korištenje jednokratne ambalaže.
Održivo poslovanje i promocija odgovornog ponašanja je ključno za poduzeća koja žele pridobiti kupca budućnosti. Takav kupac brine o vrijednostima proizvođača čije proizvode ili usluge kupuje, jer je svjestan da njegova kupnja ima širi društveni utjecaj. Promotivni artikli s prisutnošću brenda mogu biti izvrstan alat komunikacije upravo s takvim kupcima.